Discuția cu clienții dvs. este cel mai bun mod de a afla ce îi va face fericiți: obțineți informațiile direct de la sursă. O astfel de abordare garantează răspunsuri exacte și complete atunci când le vorbești direct despre dorintele si nevoile lor.
Exista diverse modalități prin care poți intra în contact cu aceștia, iar în cadrul acestui articol îți voi prezenta câteva. Accesați site-urile de recenzii sau chiar cereți-le feedback direct. Bine sau rău, este important să fii cu ochii pe recenziile restaurantului, astfel încât să poți face față reclamațiilor, să le mulțumești oaspeților pentru feedback și să încurajezi o altă vizită pentru a vedea ce îmbunătățiri ai făcut de atunci.
Social media este probabil unul dintre cei mai importanți indicatori ai preferințelor consumatorilor. Oamenii sunt foarte deschiși la ceea ce vor pe rețelele de socializare, astfel încât conectarea online vă permite să aflați interesele lor și să rămâneți în prim-planul gândurilor lor.
Folosiți recenziile de la Google Business, iar dacă nu aveți încă restaurantul pe Google Business va sugerez să o faceți singuri sau solicitați ajutorul echipei CMEVO. Puteți de asemenea să folosiți și alte servicii precum Restograf, TripAdvisor sau puteți să ne solicitați o astfel de funcționalitate în aplicația Customenu și vom lua în considerare solicitarea.
Urmăriți concurenții, blogurile alimentare, influencerii și experții din industrie pentru a rămâne la curent cu tendințele actuale și preferințele industriei pe măsură ce se schimbă. În felul acesta veți putea oferi serviciile solicitate clienților restaurantului dumneavoastră.
Alege Customenu și alătura-te acestui proiect.
Bogdan Alexandru Militaru - manager Customenu