- Atât utilizatorii de servicii mobile, cât și cei care beneficiază de servicii fixe au acum acces la oferte noi și atractive disponibile în programul de loialitate Vodafone Club
- Vodafone și Revolut au lansat o ofertă unică de 30% cashback disponibilă exclusiv în noul program de loialitate
- Vodafone Club este promovat printr-o campanie de comunicare integrată construită în jurul mesajului „Pentru milioanele de lucruri care ne aduc împreună”
Vodafone România anunță disponibilitatea noului program de loialitate pentru toți clienții. Începând din luna martie, utilizatorii de servicii mobile și fixe au acces la Vodafone Club, spațiul digital unic cu zeci de oferte pentru o mare varietate de pasiuni și interese.
Prin intermediul noului program de loialitate, toți utilizatorii Vodafone, fie că este vorba despre persoane fizice sau de clienți Vodafone Business, pot beneficia de flexibilitate, acces la produse și servicii de calitate, precum și de oportunitatea de a alege beneficiul dorit în funcție de nevoile cotidiene. Vodafone Club devine locul în care clienții au acces instant la un portofoliu generos de reduceri pentru produse și servicii de la branduri cunoscute, portofoliu ce vine în întâmpinarea pasiunilor și nevoilor clienților.
Vodafone România și Revolut lansează o ofertă unică
Vodafone România anunță o ofertă exclusivă disponibilă în Vodafone Club. Între 26 februarie și 30 aprilie 2021, clienții care activează oferta Revolut din aplicația My Vodafone sau din aplicația Revolut vor beneficia de 30% cashback pentru orice tranzacție către Vodafone realizată cu ajutorul unui card Revolut. Toate tranzacțiile din aplicația My Vodafone, cele de pe www.vodafone.ro și cele realizate în magazinele proprii Vodafone sunt eligibile. Clienții vor primi în contul Revolut 30% din suma plătită într-un interval de 7 zile de la data tranzacției, în limita a 30 RON pe tranzacție.
În plus, în luna martie, Vodafone Club celebrează femeile prin introducerea a noi oferte valabile în secțiunea „Oferta lunii”: până la 25% reducere la produsele H&M, Floria și Yves Rocher. Pe lângă acești noi parteneri, în Vodafone Club s-a alăturat recent și Flanco .
Vodafone Club este promovat printr-o campanie de comunicare integrată construită în jurul mesajului „Pentru milioanele de lucruri care ne aduc împreună”. Pe lângă serviciile de telecomunicații de ultimă generație ale companiei, care ajută oamenii și companiile să rămână conectați, aceleași pasiuni sau interese pot uni oamenii și le permit să rămână conectați între ei într-o „rețea a pasiunilor”.
Mai multe detalii sunt disponibile pe www.vodafone.ro/loialitate.
Despre Vodafone
Vodafone este o companie lider în domeniul telecomunicațiilor în Europa și Africa. Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun”, iar capabilitățile, experiența și prezența noastră extinsă ne oferă oportunitatea unică de a susține schimbarea pozitivă pentru societate. Rețelele noastre mențin familiile, prietenii, afacerile și guvernele conectate și – așa cum a fost demonstrat clar în situația generată de Covid-19 – avem un rol esențial în menținerea funcționării economiilor și a sectoarelor critice, precum educația și asistența medicală.
Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa, este cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume, iar platforma noastră de tehnologie M-Pesa permite, în Africa, unui număr de peste 45 de milioane de oameni să beneficieze de acces la plăți mobile și servicii financiare. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 48 de rețele mobile partenere. La 31 decembrie 2020, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV și peste 118 milioane de dispozitive IoT conectate.
Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile de concediu de maternitate și parental, sprijinim femeile să-și atingă potențialul cu ajutorul serviciilor de comunicații și îmbunătățind accesul la educație și abilități digitale pentru femei, tinere și pentru societate, în general. Tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.
De asemenea, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gazele cu efect de seră cu 50% până în 2025 și până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 pentru operațiunile sale și prin reutilizarea, revânzarea sau reciclarea a 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.
Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com, urmăriți-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectați-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.